НАВЧАЮТЬСЯ ПЕДАГОГИ ДОШКІЛЛЯ
На сьогодні проблема формування мовлення в дітей дошкільного віку є досить актуальною, адже ступінь розвитку мови старшого дошкільника визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень дитини, вміння висловлюватися та здобувати інші знання.
Темі сучасних підходів до розвитку комунікативно-мовленнєвої компетентності, підготовки до навчання в школі дітей старшого дошкільного віку було присвячене засідання методичної студії, яке відбулось 8 лютого 2024 року.
В ході засідання спікерами заходу та вихователями груп старшого дошкільного віку було окреслено проблематику сучасної дошкільної освіти, проаналізовано основні аспекти готовності дитини до навчання в школі, поєднано теоретичні знання з практикою через призму сучасних реалій.
Учасники обговорювали та ділилися досвідом, напрацюваннями щодо реалізації комплексного підходу до розвитку комунікативно- мовленнєвої компетенції дошкільників та підготовки дитини до школи в умовах дистанційної організації освітнього процесу.
Дякуємо учасникам заходу за конструктивну роботу, відповідальність та єдність, творчість та активність!