СУПЕРВІЗІЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ КОНТЕКСТІ
Сьогодні в Україні набуває розвитку процес супервізії, що розглядається як інструмент професійного розвитку педагогів закладів дошкільної та загальної середньої освіти в умовах реалізації завдань Нової української школи.
З метою здійснення професійної підтримки, прогнозування подальшого професійного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти з 21 по 29 жовтня консультантом КУ «Богодухівський ЦПРПП» Ларисою ПЕДАН проведено супервізію у КЗ «Богодухівський ЗДО (ясла-садок) №3 «Веселка» Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області» та у КЗ «Богодухівський ЗДО (ясла-садок) №6 «Дзвіночок» Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області».
Під час здійснення супервізії, що здійснювалась з урахуванням протиепідемічних заходів, використовувались як індивідуальні так і групові форми роботи. З педагогами – дошкільниками проведено наставницькі цикли (спостереження, бесіди з планування, рефлексія, створення планів професійного розвитку) та групові форми роботи, що передбачали спільне обговорення, обмін досвідом і аналіз результатів діяльності.
Використання зазначених форм роботи дозволило з’ясувати індивідуальні потреби педагогів, визначити обсяг їх професійної підтримки.